Léčebná rehabilitace

léčebná rehabilitace

Chcete zkusit něco jiného než je cvičení jako Pilates, aerobik nebo Tai-chi? Vyzkoušejte si spíše cvičení s INFINITY method®. Tato metoda není jen cvičení, jedná se o preventivní a léčebný pohybový program.

INFINITY method® vyvinula prim. MUDr. Michaela Tomanová, MBA, Ph.D.,  která působí jako ředitelka a primářka Rehabilitačního ústavu Brandýs nad Orlicí. Ta se ve své praxi dlouhodobě věnuje prevenci i léčbě pacientů s onemocněním pohybového ústrojí.

Na naší klinice se vám bude věnovat tým odborníků, rehabilitační lékař či odborně školení fyzioterapeuté a trenéři metody INFINITY. Klademe důraz na důkladné vyšetření a stanovení diagnózy, pro sestavení individuálního léčebného a rehabilitačního plánu, který bude šitý vám na míru. Každému klientovi věnujeme dostatek času, aby měl možnost porozumět podstatě svých potíží a principům navržené léčby.

Navštivte náš kurz INFINITY method® a naučte se účinně si pomoci při obtížích s pohybovým aparátem včetně páteře, kloubů apod. Včasnou a důkladnou prevencí lze také v mnohých případech velmi účinně předcházet vzniku některých onemocnění. S INFINITY se Vám zploští bříško, zformuje tělo a celkově se narovnáte. Všichni bychom se měli snažit o udržení svého zdraví a bezbolestného pohybu. INFINITY preventivní pohybový program zpevňuje, rovná, učí vnímat a ovládat své tělo, pracuje s aktivací energetických center, navozuje intenzivní pocit vitality, zdraví a vnitřní pohody. Aplikací této vysoce účinné a šetrné metody dosahujeme u našich pacientů výborných výsledků.

V INFINITY Clinic se zaměřujeme na moderní kvalifikovaný přístup v prevenci, diagnostice a léčbě poruch a bolestí pohybového aparátu: